lördag 13 juni 2009

Please, please, don´t leave me!

Åh!, det känns lite jobbigt faktiskt. Eller ganska mycket. Inte han OCKSÅ! Saknar redan!

Var på kusin Philips student igår och gratulerade. Han verkade glad. Men vem var inte det på sin student!? Träffade släktingar som man inte sett på ett tag. Var väl där till 23 någonting. Sen körde jag och mamma hem och fick fixa hundarna. Är ju inte så att här finns en, utan 6!!

Idag kommer Rebecka, Anna och Emelie hoppas jag och käkar lite, var ett tag sedan man träffade Anna och Emelie. Rebecka umgicks jag ju med i Ungern :). Nu har jag precis handlat inför ikväll, och tänkte ställa mig i duschen i fall jag orkar! Har inte klurat på det än! Sen får man väl försöka engagera sig lite med något så att man känner sig lite duktig idag...

- Baby please don´leave me
No, don´t leave me
Please don´t leave me!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar