torsdag 11 mars 2010

Ont om rutiner, gott om dåliga vanor, gott om kitchiga planer,
Jag lever för kicken.
Jag blir oinspirerad och ledsen av kraven och stressen,
Jag har frihet i blicken.
Här står livet i farstun, så nära inpå men det är nåt som gnager ändå!
Det kallas tvivel, det där som stör.
Det kallas för en klump i magen och ett konstigt humör.
En obehaglig distans en konstig känsla nånstans,
Det känns tomt - eller hur?

Då var det färdig jobbat för den här veckan! Nästans i alla fall. Åker till Kristianstad på Lördag för att jobba där resten av helgen!

Klippte Mythos idag :). Eller inte jag, utan Kim!! Toppen! Han blev MYCKET finare nu! Ska klippa hennes nästa vecka när jag jobbar igen. Vi hjälps åt helt enkelt :)

Kom hem och fixade hästarna. Ingen motion idag... Vilar idag och Lördag tänkte jag. Mathilda var här och tog hand om Pumba!

Imorgon fyller mamma år. DÅ blir det tårta på förmiddagen då Mormor och Holger kommer. Gillar tårta :). Sen på kvällen blir det founde med alla systrar och mamma. Pappa jobbar!
Och Lördag som sakt åker jag och Sune till Kristianstad för att jobba lite. Stannar tilll Söndag. Minns jag inte helt fel är det träning på Söndag för Axel och hästarna.

Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar