torsdag 11 november 2010

En helt vanlig (födelse)dag!

Klockan ringde 05.00 i morse. Gick upp 05.20, ut i stallet och fodra, göra stallen, och släppa ut hästar.
Gick in och åt frukost med Ida, ut och motionera hästar och släppa ut dem ihagen. Hjälpte Mats med att dra av plast från hans rödbetor för att dem skulle luftas, och lägga på när på sockerbetorna för att någon skulle komma och lägga halm på dem sen.
In och öta lunch, hämta Axels lillasyster på jobbet. Göra tårtan, ut och ta in hästarna, när Axel kom hem körde vi ett spann. Sedan gjorde jag vid hästarna och stallen för kvällen medan Axel körde ett par hästar till.
In och städa huset, duscha, sätta på kaffe, duka, äta en macka innan tårtan, gästerna kom, åt tårta....
... och så var den dagen över.

Känns precis som en helt vanlig dag, bara det att man fått lite fler sms och telefonsamtal än vanligt, och paket.

Men jag är ganska nöjd i alla fall. och trött!!!
Om en timma är det nattfodring av höstar, sen väntar den efterlängtande sängen!!!!
Ny dag imorgon, och den kommer förmodligen se ungefär likadan ut, fast utan mpnga sms och paket :).

Tack så jätte mycket för alla gratulationer och önskingar!!! Jag blev jätte glad!
Nu ska jag fortsätta min 21 årsdag med att kolla på lyxfällan!

Tack igen. Vi ses på söndag.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar