lördag 10 november 2012

Stockholm dag 2.

Inte lika lång sovmorgon idag, men jag inbillar mig att klockan 8 inte är så tidigt i alla fall! Låååång bull-frukost startade vi dagen med, för att sen dra till stan där vi lämnade Carolin och Mattias på deras hotell, för att sen åka vidare till onepiece affären. Jonas blev en onepiece rikare, och med det gick vi till NK för att kika lite. Där blev man dock inget rikare att gå runt... Vidare till söder för att inhandla kött till kvällens middag, och därefter fika. Jag myser allt jag kan under tiden här i Stockholm, tror det hade varit en stad jag hade lubbats trivas i. Vad Sune tyckt är en annan sak... Nu avslutar vi denna kvällen efter en god middag, med marängswiss, chokladbollar, chips och cupcakes och så mycket bättre på tv! BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar