tisdag 26 februari 2013

Resurslärare.

Det låter väl fint?!
Vi får väl se framöver hur det blir med den saken.

Sportlovet är över för skåningarna, så den vanliga vardagen är åter, och jag likaså i härslöv. Ännu en vecka med förskolebarn och fritidsbarn väntar. Halva veckan har redan gått och jag har börjat inse hur det är att leva ett "vanligt" liv, med ett "vanligt" jobb. Nu fattas bara eget boende också...
När sportlovet är över för oss, börjar det för 08:orna. Så Calle har hittat hit och håller oss sällskap veckan ut. Igår körde vi till Ikea för att inhandla lite saker på beställning.
Idag fyller morbror Fredrik år, och det firades med kalas hemma hos honom och Sara. Imorgon har jag en dejt... med Victoria! Det blir lödde, handla hundmat och godis till vicki.
Torsdag hämtar jag Maggan på dagis, och fredag blir det restaurang i Lund för att fira en vän som fyller år. Helgen blir det Kristianstad, och måndag åter i härslöv!

Välkommen till mitt liv! BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar