tisdag 16 juli 2013

Lägga sig tidigt

Det luktar ny-skördade ärtor ute, det är alldeles vindstilla ute, hästarna har precis fått mat och just för stunden ligger jag själv redan i sängen. Jag skulle gå och lägga mig tidigt idag...
Axel har åkt till Holland och Ida har börjat jobba igen, så det är jag och hästarna hemma. Fick köra min favorithäst Daphne idag. Tänker man efter är det lite märkligt att jag sitter och kör en superduper fin tävlingshäst OCH favorithäst. Jag sjunger tyst för mig själ som Tommy i pippi Långstrump: jag är så lycklig!
Ett liv utan hästar?! Går inte!
Min tanke var att jag skulle lägga mig tidigt idag. Men efter ett besök hos unghästarna som går på bete, så slutade det besöket med ännu ett besök hos Kaj som bjöd på glass. Trevligt besök och tiden rann iväg, och klockan hann bli nästan elva innan jag kom i säng. Men det gör inget, vi fick ju glass, och jag kanske ett hus att bo i :) den som väntar får se... BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar