söndag 13 oktober 2013

Sista helgen

Denna helgen har varit min sista lediga helg från jobb. Nästa helg har jag inget jobb längre. Då blir det lååååång ledigt! Lite vemodigt att inte kunna vara kvar, mest skönt med det hela är att slippa pendlandet.
Helgen har inneburit jobb i stallet. Fixat och donat lite, åkt fyrspann, och gjort sånt som måste göras helt enkelt.
Ikväll kom Rebecka ström på besök som jag var tillsammans med på Bollerup och som också hjälpte axel en tid under 2006. Ikväll pratade vi minnen och åt likadan mat som vi gjorde på den tiden. Det finns verkligen en hel del roliga och minnesvärda minnen kvar som jag glädjs över att vi pratade om ikväll. Nu när båda bor i Kristianstad på ett och ett annat sätt, så finns det ju inga ursäkter att inte ses.
Men nu har Rebecka åkt hem, och jag och Sune har myst ner oss i soffan (så gott det går i denna soffan) med tvn på. Snart dax för säng, och framför mig väntar sista veckan på härslövs förskola. BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar