tisdag 14 januari 2014

Paus.

Bloggen har tyckt att den behöver paus, så det har inte gått att uppdatera den.. Så det inlägget jag skrev sist, kom alltså upp idag! Spännande saker. Men nu verkar den vara back on track igen, så vi försöker med ett nytt inlägg :)

Dopet gick bra! Ni flesta var ju där, så jag behöver kanske inte berätta i detalj. Hade inga stora förväntningar på hur det skulle gå till, men prästen var bra, systrarna skötte sig, maten räckte och presenterna var super! Kan inte vara annat än nöjd!

Igår tog jag lite vuxenpoäng och gick på föräldraträff i Kristianstad. Där var även Alfred, Saga, Signe, Astrid och Alissa. Första gången man är på föräldraträff går det ut på att lära känna varandra... Det var frågor som: "hur var er förlossning", "ammar ni","sover ert barn i egen säng eller i er säng", mm mm. Jag satt mest tyst... Nästa gång ska vi massera våra barn.

Mamma och pappa har dragit till Spanien och latar sig, vilket innebär att jag, Viggo och Victoria passar gården. Detta har naturligtvis gått mycket bra än sålänge. Idag har vi varit på nostalgitripp i Löddeköpinge med alla hundarna. Kul att se hur det ser ut efter 15 år... Mindre kul med träningsvärk i armarna efter en tur med hundarna i koppel!! Den som går minst i koppel (läs: Sune) var den som skötte sig bäst. Vi körde hunddagis a la Henriksson!
BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar