måndag 21 juli 2014

Äntligen hemma.

Efter att ha varit på camping semester 5 dagar, hann vi hem, tvätta och packa om för att åka till Billeberga och hälsa på. Men först och främst kom Victoria till Kristianstad, åt lunch med oss inne i stan, och sen körde vi till knislinge för att hämta hem hennes nya katt. Därefter bar det av mot Landskrona och Billeberga. 
Det blev inte riktigt som jag tänkt mig med besöket hemma hos mamma och pappa eftersom herr migrän kom och hälsade på vilket innebar sängen för min del hela söndagen. Viggo fick roa sig en stund med mamma och pappa och farmor och farfar som var på besök. Sedan blev det massa leksaker att leka med i sängen bredvid mig... Arma barn! Som tur var kom mamma hem igen och räddade Viggo med att bada i poolen vilket han verkade uppskatta efter en dag i sängen med sin urtråkiga mamma... 


Idag är jag på benen igen! 
Så vi åkte in till Landskrona, hälsade på i Carolin och Mathias nya hus, sen åkte vi till stan och träffade Victoria som vi lunchade med, och inhandlade ett par nya tröjor till Viggo som blir 9 månader idag! 
Och det var inte bara han som fick paket... 

 ...vill knappt öppna det. Tycker det är fint som det är :) 
 Nu är vi åter i balsby, och ska försöka njuta av det härliga vädret resten av veckan! 

1 kommentar:

  1. Rätt så nöjd med mitt inslag :) grattis finaste Viggo ♥️

    SvaraRadera