måndag 24 november 2014

En tur till Stockholm, och tillbaka.

Efter jobb i onsdags hämtade jag Viggo, packade väskorna och begav oss till Billeberga. Där lämnade jag han och Sune och begav mig vidare mot Stockholm, Gnesta. 
Och det var ingen semster jag åkte på! Kära Jesus, alla mina muskler i kroppen har fått arbeta! Mocka, sopa, rida, tömköra, och allt vad ett hästskötar jobb innebär. Men ack så kul! Och vilket ställe!! Vill ja ha det jobbet?: japp! Vill min familj att jag ska ta det jobbet?: hm.. 
Det funderas, och funderas och vrids och vänds. Vi får se helt enkelt. Det är en del som måste fixas innan...
Denna veckan är det fullt upp! Jobb hela veckan. Viggo är på dagis, byta däck på bilen, Viggo ska till frisören, vi ska försöka få till en träff med Alfred och Ulrika, ocj vi ska baka pepparkakor hos Bergström. Hej och hå vad det går. 

1 kommentar:

  1. Din familj vill att du ska hitta ett jobb som passar dig och Viggo som är nära ♥️

    SvaraRadera