tisdag 23 december 2014

Dan före dan.

Hit och dit och packa och packa, och städa och flytta. Allt på en gång. 
Men nu är lägenheten tom! Helt tom. Och städad. Men nycklarna håller jag ett tag till på.. Har inte riktigt velat släppa dem än, så det får bli lite senare. Men nu är vi officiellt inte Kristianstad bor längre. Och det känns i mitt hjärta. Jag saknar det redan. MEN! Med stor bokstäver. Vi kommer tillbaka! Sov hos världens bästa Ulrika, Stefan och Alfred inatt. Dessa fina människor. God mat, vin, bonde söker fru, chips och dipp, ägg frukost imorse... Är så oerhört tacksam att jag fått lära känna dem, och att jag och Viggo varit så välkomna in i deras familj. Vi kommer sakna dem! 
Alla julklappar är köpta, barnet är hämtat som har varit i Landskrona hos Victoria, och uppesittarkvällen har börjat. Men den där julkänlsan... Var är den? Inte hos mig i alla fall. Men som tur är så är det ju trots allt julafton imorgon i alla fall, och kollar man på antalet paket det står Viggo på...så verkar han ha varit väldigt snäll i år. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar