onsdag 7 januari 2015

Då var vi på plats.

Nästsista helgen i november var jag här uppe och provjobbade. 12 december hade jag sagt upp lägenhet, dagisplats, och fått fixat nytt dagis. Nu, en och en halv månad senare är vi här. Viggo börjar på det nya dagiset på tisdag, och jag börjar jobba därefter. Så nu provar vi på att vara stockholmare för ett- ett och ett halvt år. Men det ska väl gå bra det med. 
Pappa och Victoria följde med oss upp. Pappa i en bil med alla saker, och jag, Victoria, Viggo, Sune och katten i min bil. Det gick bra att köra upp. Kom fram halv fem. Packade ur alla saker, körde ner och handlade dafgårds och chips, sen blev det soffan. 
Igår körde pappa och Victoria hem igen, och jag och Viggo började packa upp och ställa i ordning. Idag har vi varit i stallet hela fm, fortsatt fortsatt att få ordning nu på eftermiddagen. Blir nog bra när det blir klart. 
Resten av kvällen blir det soffan för min del. Det är en dag imorgon också. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar