måndag 25 maj 2015

Lediga dagar i Skåne.

En gång skåning, alltid skåning. 
När vi i förra veckan övernattade med hästarna på flyinge innan vi skulle åka vidare till Gnesta efter englandstrippen, så kändes det lite konstigt. Åka ifrån Skåne? Där man alltid har bott, och där hela familjen bor. Som tur va så visste jag att jag snart skulle komma tillbaka igen. Jag åkte bara till Gnesta och vända i princip för att sedan köra tillbaka ner till Skåne igen. Där väntade familjen, men framförallt Sune och Viggo på mig. 
Vi tog en tur till Kristianstad och hälsade på vänner, åkte till farmor och hälsade på, vi tog en tur till väla och Ikea med Victoria, och vi mös i trädgården i det fina vädret. En helt perfekt helg. Konstigt nog så går alltid tiden så fort när man väl är ledig, så igår packade jag barn och hund i bilen och körde tillbaka till Gnesta igen. 
Jag hoppas att tiden går lika fort igen, så det snart är midsommar, för då åker vi till Skåne igen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar