söndag 12 juni 2016

Kolmården.

Idag har det varit en dag jag sent ska glömma! En dag där jag jag kunnat ägna all min tid till Viggo. Och det är tyvärr något som händer alldeles för sällan. Men idag åkte vi, tillsammans med Lina och hennes familj till Kolmården och har haft en alldeles perfekt och mysig dag. 



Vi har besökt Bamses värld. Ett perfekt ställe för barn där dem kan leka fritt, kolla på teater, krama Bamse och åka karuseller. 


Vi klappade djuren inne på Lantstället.


När jag var lite åkte man bil-safari. Idag, 20 år senare åkte vi en linbana över alla djuren. 


Apor, noshörningar, kameler, tigrar och elefanter är bara några få av alla djuren som vi såg. 


Vi avslutade dagen med en delfinshow. Vem kan avsluta sin dag bättre än med det? 
Ett perfekt slut på en perfekt dag helt enkelt tillsammans med familjen Älegård. Och jag hoppas att det blir många fler såna här dagar tillsammans med Viggo. För tiden utan honom, får jag aldrig tillbaka...  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar