tisdag 27 september 2016

Presentation.

Om man ska utgå ifrån den senare tidens läsarsiffror här inne på min blogg, så verkar det vara en hel del nya läsare. 
Välkomna. 
Därför tänkte jag skriva en snabb presentation av mig och min familj för er som är nya här inne. 


Christine heter jag, blir 27 i år och bor förtillfället i Gnesta tillsammans med min lilla familj. Jag jobbar nu mitt sista år som fyrspannsgroom, och firar samtidigt 10 års jubileum som det. Nu drar jag mig tillbaka till Skåne igen, och antar nya utmaningar. 


Det här är min stora kärlek, min andra hälft, och han jag inte hade klarat mig utan. Min son Viggo. Han blir tre år i oktober och är busigare än någonsin. Han älskar, precis som sin mamma, hästar och att "jobbjobb" som han själv säger. 


Detta är Viggos katt Trassel som han fick av min lillasyster när han fyllde två år. 


Sune! Med stort S. Min jackrussel som har en uppgift i livet. Att vara mitt plåster. Och han utför uppgiften med bravur. 

 
Frallan, eller Fruit Loop EQL som hon egentligen heter. Min alldeles egna häst. Min stjärna. Hon är nio år och e. Figaro R


... Sist med inte minst Viggos femåriga Welsh Mountain ponny Salstas Magic Prince. 

En kort presentation om mig och min familj som välkomnar alla nya läsare välkomna hit. 

Med vänlig hälsning, Christine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar