onsdag 9 maj 2018

Övernattning.

Denna vecka har vi teorivecka på jobbet. Hästarna får vila, och eleverna får vara med på diverse teorilektioner/ clinics. Ikväll hade vi bland annat en clinic där vi instruktörer red våra egna hästar och fick berätta hur vi la upp träningen och varför för just vår häst. Så jag tog hästen med mig till jobbet idag, och så även barnet. Det gäller att bara effektiv! Annars hade han fått vara hos mormor och morfar idag och imorgon, eftersom jag jobbar ett par timmar imorgon eftermiddag också, och då hade jag inte träffat Viggo på knappt två dagar. 
Så han fick åka med :). 
Imorgon är det hoppträning kl 10 för mig och Frallan, sen börjar inte aktiviteterna jag ska ha förens klockan 15, så efter träningen tänkte jag och Viggo mysa på Emporia och äta lunch där. 
Istället för att packa ihop och åka hem för att åka hit imorgonbitti igen, så tog vi med oss sängkläder istället och stannar över. Hästen står i ett av stallen, och jag och Viggo ligger inne i bostadshuset- idag Kansliet för att sova. Jätte mysigt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar