söndag 10 juni 2018

Tävling på Ribersborg.

Idag har jag och Frallan varit på Ribersborg och tävlat. Vi startade i 80 cm och gjorde debut i 90cm (på tävling). 
Det var stekande hett, hon var trött, jag var trött, vi hade två bommar ner i 80, och två bommar ner i 90, och vi vinner absolut inga stilpoäng. 
Men målet har varit att hon inte ska stanna, och det gör hon inte längre! Så nu får vi ha som mål att bommarna ska ligga kvar, och så får vi finslipa på stilen och motoriken. 





Jag hade stjärnhjälp av bästa Sara som gör praktik hos oss på Malmöridklubb. 


Som alla andra säger; Christine? Vad skulle du ha gjort utan Sara? 
- Ja, vad skulle jag ha gjort utan henne?! 
Just nu förgyller hon mina dagar på jobbet, och hon är inte "bara" en praktikant, utan min andra hälft och assistent också. Nu även hästskötare. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar