lördag 16 februari 2019

Clinic. 

Springfield Farm. Ett ställe jag aldrig trodde jag skulle besöka. Men idag var jag där tillsammans med hästen för att medverka på clinic för Anna Hassö och Anna Sternhagen. 

Dagen började med repgrimma. Anna Sternhagen jobbade på tilliten och kommunikationen tillsammans med Frallan för att visa vem det är som är ledaren. 

Pass nr 2 va uppsuttet. Då red Sabrina som jobbar för Anna Hassö, Frallan. Det är verkligen nyttigt och roligt att få se sin egna häst ifrån sidan, och ett plus i kanten är ju att hon såg väldigt fin ut också! 

Efter Sabrina hoppade jag upp och blev coachad av Anna Hassö. 

Sammanfattningsvis en mycket trevlig dag tillsammans med hästen och bästis Ulrika som dagen till ära va med som medhjälpare. 

Nu under kvällen fick jag ett meddelande av Anna där hon skrev att hon och Sabrina gillade min fantastiska häst. 

Vem vet? Kanske kommer vi till Springfield Farm fler gånger. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar