onsdag 30 september 2009

Sista dagen!!!

AH!, Panik!
- Sista dagen idag... Eller ja, jag stannar till hästarna åker hem till mig, men det är bestämt att jag skulle jobba September ut, och minns jag inte helt fel är det den sista idag!
Fast denna dagen ser exakt likadan ut som alla dem andra gjort under dm tre åren jag varit här. Axel och Ida jobbar, jag är hemma själv med Selma och hästarna. Har mockat och släppt ut. Fixat alla tömmar och finselarna som jag lovade att göra till Axel innan jag slutade. Så då passade det ju bra att göra det idag. Mats frågade mig innan om jag ville måla någon dörr nu när det är fint väder. Så jag får väl gå och leta upp honom och se om han behövde någon hjälp.

Kommer att sakna alla hästarna som tusan här på gården... Alla utom Jasper och Danilo såklart, för dem följer ju med hem :). Kommer nog inte bara sakna hästarna!, alla människor och Selma såklart :).
Har bott här i ett och ett halvt år, och jobbad för Axel i tre. Känns faktistk lite sorligt. Visst, ska jag vara ärlig har det ju inte varit som en dans på rosor rakt igenom, men det är ändå vardagen och så man kommer sakna enormt. Alla tävlingar om inget annat!
Att ha bott borta i 4 år, och sen behöva flytta hem till sina föräldrar igen.. Det är nog inte det lättaste! Tur att hästarna följer med, så att jag har något att sysselsätta mig med!
Pust, det känns inte riktigt bra nu! Men det får gå!

- Jag ska bli världens bästa moster :)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar