fredag 2 oktober 2009

Ny dag...

... och nya möjligheter!
- Eller?!

Nja, vet inte riktigt det. Tycker denna dagen ser likadan ut som alla andra. Fick fundera ett tag i morse när klockan ringde 06.00 vilken dag det var. Tog ett tag innan jag kom på det... Alla ser ju likadana ut!
Axel och Ida jobbar och jag är hemma själv med Selma och fixar hästarna.

Nu tänker Ni väl säkert: Va!?, men slutade inte hon i Onsdags!??

- Jo, det gjorde jag. Men jag kommer att vara här från och till fram till hästarna åker hem till mig. Danilo ska först klippas, dem båda ska skos, Danilo ska sättas i par med Al Capone, och vi ska skriva papperna. Finns lite att årgärda först alltså.
Nu har jag i alla fall fått selarna, nu väntar jag bara på vagnen som vi ska hämta nu i helgen någon gång. Idag eller imorgon tror jag :). Spännande!

Eftersom att jag till sist kom på att det är fredag i dag, så är det ett låångt avsnitt av Idol, woho. Hanna och Andreas kommer och ska h¨lla oss sällskap och äta middag med oss. Trevligt!

Imorgon, lördag, blir det att fixa hästarna och stallet på förmiddagen tillsammans med Axel eftersom att han inte jobbar imorgon. Sen 18.30 firar Marianne, Lina och Annyka 20 år, så då bär det av till Österlen för att gå på fest. Något jag ser fram emot :). Ska bli kul att träffa alla igen. Var ett tag sedan. Inget man har hunnit med nu på sistonde. Konstigt nog (!).

- "Jag får liksom ingen ordning på mitt liv!" Lars Winnerbäck

(glöm inte kolla in bilddagboken: kickihenriksson)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar