måndag 6 september 2010

Hur svårt kan det vara!

Varför ska vissa vara så himla snikna, och behöva veta allt! KONTROLLBEHOV stavas det! Sluta!!!
Sköt er själv och strunt i andra. Vad är det som är så himla viktigt med att behöva veta vad alla andra gör med sina liv. Jag förstår i alla fall inte.

Har varit hemma i helgen. Mamma ville ha lite sällskap. Åt på resturang på Lördagskvällen efter en mycket slitig dag :). Åt på Basilika inne i landskrona. Ett mycket bra initsiativ av mor min! Sedan tog vi en shopping tur på nya coop konsum också. Blev en citron, två avokado, en rygg kliare, en bogserlina till mig och min "fantastiska" bil, två juice och en ny sopkvast till stallet!! vilka kap!

Nu är jag åter i Kristianstad och jobbar som vanligt igen. Har varit ute med ett spann i dag och övat lite maraton. Kul!!! Sedan kom göteborgarna på besök, trevligt det med.

Nu sitter jag faktiskt och kollar på den nya säsongen av Ullared. Det får ju inte missas :). Vet inte om jag egetligen tycker att det är så bra, men det är ändå något som gör att man måste kolla på det!

Veckan fortsätter som vanligt. Torsdag, Fredag blir det Åstorp. Sedan är det bara helgen kvar innan vi beger oss mot den sista tävlingen för säsongen, och kanske den sista för mig överhuvudtaget med det här teamet! Vi åker till Donaueschingen! Jätte fin tävlingsplats, och en super stor marknad. I like! Minnena kommer förmodligen väckas när man kommer dit igen ifrån förra sommaren. Jag glömmer det aldrig!!! Och inte du heller Nicole va? ;). Så himla roligt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar