lördag 8 december 2012

Arg.

Att kunna bli riktigt arg är väl egentligen inte så svårt, eller?
Jag har blivit arg många gånger, men SÅ här arg har jag nog aldrig blivit! Att få säga exakt vad man tycker och tänker utan att egentligen känna sig för vad det är man säger, men ändå menar det... Det kändes rätt så bra. Det kändes rätt så bra dagen efter också, och dagen efter igen, men idag känns det inte lika bra längre. Nu kommer den gamla Christine fram igen, hon som inte tycker om att bli SÅ arg, och som aldrig annars säger vad hon tycker och tänker till folk, utan bara hänger med och hoppas att allt löser sig!
Men någonstans känner jag ändå att jag vill hålla det jag sa, och låta ursäkten vara kvar inombords ett tag till. Ett förlåt är inte alltid det bästa. Utan det är sanningen! Och det var precis det jag sa!! BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

1 kommentar: