söndag 17 mars 2013

Hoppsan...

Har med tiden nästan glömt bort att jag har en blogg... Men så fick jag ett sms av en vän ang bloggen, och då gick det upp för mig att det var ett tag sedan det skrevs.

Mamma har hunnit fylla 50!! Det firades på gården med släkt och vänner, jääätte god hemmagjord smörgåstårta och chokladkaka. Blommor och blad, resecheckar och en turridning på islandshäst var några av presenterna.

Jag har varit på hingstvisning på flyinge! Tänk om man hade kunnat få ha en sån fin häst... Den ena sprätte värre med frambenen än den andra, och den andra hoppade högre än den tredje! Det är klass på årets avelshingstar!!

På tisdag återvänder jag till härslöv för att rycka in när dem andra är på utbildning. Någon måste ju göra det :) BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar