måndag 4 mars 2013

Uppe innan tuppen!

05.10, hujeda mig vad tidigt det är!!
Men det var bara till att masa sig upp, på med kläder, ut med hundarna, och ut i stallet. Fodra 17 hästar, mocka till 9 av dem, strö, byta vatten och sopa. In och ge hundarna mat, byta om, packa ihop och ut i bilen 06.30.
08.00 var jag i härslöv för att börja jobba.
Med Sune kvar i bilen fick jag köra till Billeberga för att lämna honom på rasten.
Tillbaka igen till härslöv, för att fullfölja dagen som för min del slutade 16.30.
När jag väl kommit hem och tänkte att dagen började gå mot sitt slut, kommer moster och föreslår att jag ska med ut att springa. En liten runda tänkte jag skulle väl gå bra! Det blev inte en liten runda!! Det blev en lååååång runda! 6.45 km och 45 minuter senare och ett par spagetti ben kom jag äntligen hem igen!! Jag är väldigt stolt över mig själv, men förmodligen inte imorgon med den träningsvärk som sakta men säkert börjar krypa fram nu...
Imorgon blir det ännu en arbetsdag i härslöv. BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar