måndag 25 november 2013

Ensam

Ja, här ligger jag ensam i min säng, utan barn och utan hund. Viggo verkar trivas bättre när han slipper trängas både med sin mamma och sin hund i samma säng, och hunden vet jag inte vad det har tagit fatt, man han gick och la sig i sin egen säng i alla fall... Så ensam kvar blev jag! Får väl se hur många minuter/timmar det varar.
I helgen har vi varit och hälsat på i Billeberga. Vi har gjort...absolut ingenting! Eller jo, i söndags fm kom farmor och farfar och hälsade på, och på em åkte vi med Victoria till Ikea och umgicks lite. Eftersom hon varit där på under lördagen och handlat, så var hon tvungen att åka dit på söndagen igen och handla lite till.
Men det lönade sig för mig! Jag fick en wokpanna och två lampor av Victoria och Markus som dem ändå inte skulle ha! Perfekt!
Nu är vi tillbaka i balsby igen och denna veckan blir det lite jobb och lite möten innan vår mini semester till Stockholm tar fart.
Imorgon ska vi klippa hästar, på onsdag ska vi på skriva papper och ta hand om alla djuren och stallen (alla djuren och stallens ägare åker till Stockholm redan på onsdag morgon). På torsdag bör det vägning och mätning på BVC, och även då fixa stall och hästar. Sen äntligen är det fredag, och då åker vi till Stockholm :D (och missar idol, attans!)
Men nu börjar nedräkningen för hur länge man blir ensam i sängen.. God natt! BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar