onsdag 27 november 2013

Nakenhund

Aldrig någonsin trodde jag att jag skulle ha en nakenhund! Men jodå, idag förvandlades en Jack Russell till en livs levande NAKENHUND, med dalmatiner fläckar. Jag rakade av all päls på Sune helt enkelt!! Ledsen för det Sune... Jag har mina förhoppningar att det kommer bli sååå fint när det växer ut igen, men fram tills dess blir det tjocka, dubbla täcken!
Att ta på sig att ta hand om 10 hästar och allt vad det innebär, och "det hade varit bra om du klippt 3 hästar också", och ha ett barn med sig överallt... Det var kanske inte det klokaste att tacka ja till. Men än sålänge har det väl gått bra... Punkt. Lite små stressigt, men jag är ytterst tacksam att barnet mitt är en sådan lugn och fin individ och bara finner sig i vad hans mamma gör! Tack Viggo för detta!
Imorgon blir det, fodra, mocka, i med hästar, BVC, in med hästar, klippa hästar, mocka igen, fodra igen, packa till Stockholms trippen, SOVA, för sen på fredag åker vi :D det ska bli SÅ skönt att komma iväg, umgås med familj och släkt, titta på fin fina hästar och bara va! Och framför allt umgås med min son, som ska få slippa ligga i vagnen i stallet 12 timmar om dagen.. BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar