söndag 7 september 2014

Lycka, och mindre lycka.

Alla vet nog vid det här laget att jag har en fantastisk vän som jag lärt känna genom BVC och föräldrargruppen här i Kristianstad, som heter Ulrika! Denna fantastiska Ulrika fyller år idag, och jag och Viggo fick äran att bli bjudna på kalas tillsammans med hennes underbara familj. En sådan familj man bara känner sig som hemma med direkt. Som om man alltid har känt dem. Man kan helt enkelt bara inte tycka om dem. 
 Mindre bra idag måste man väl ändå få säga om Rolf Görans ritt i dagens hoppfinal.. Man kan inte alltid ha turen på sin sida, men ibland... Jaja. Fyra av alla ryttare som va med ÄR INTE dåligt, men jag förstår besvikelsen från Roffe. Han blev ju ändå sist... 
Men han är ju ändå vår allas Rolf Göran Bengtsson och kommer alltid att vara oavsett vad resultatet blev idag! Roffe!! Om du läser det här! Jag gillar dig ändå :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar