onsdag 15 april 2015

När det inte blir som man tänkt sig.

Det är något alla borde veta. Det blir inte alltid som man har tänkt sig med saker och ting här i livet. Stora som små. Och ni som känner mig vet att mitt liv inte riktigt blev som jag tänkte mig. Det är både något jag ångrar, men ändå inte ångrar. Alla har vi våra historier om hur ens liv sett ut, hur det ser ut, hur man ville att det skulle se ut, och allt där emellan. Men det är inte alla som delar med sig av den. Min historia har jag valt att hålla för mig själv. Men en dag kanske den kommer fram. Ibland är det de som behövs för att kunna gå vidare. Men inte idag, och inte imorgon. Men någongång. 

Livet på Borgs Gård rullar på. Vi åker till Skåne nästa vecka för att träna för boyd exell. Idag satte vi ihop dressyr spannet med finallag och finvagen...oj oj oj, det kommer bli bra. 
Om två veckor befinner vi oss i Danmark där säsongens första tävling går av stapeln. Tätt där efter åker vi till England. Så nu är det igång igen. Det var två år sedan för mig sist att vara på tävlingar, men förutom nytt team och nya hästar, så ska det nog vara som innan. Det är något jag ser framemot att få åka med på igen. 
Jag ska försöka uppdatera mellan tävlingarna, med bilder och resultat. Och där emellan kommer det kanske inslag av mitt liv, min historia...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar