lördag 26 mars 2016

Påskafton.

I vår släkt har man aldrig riktigt firat påsk. Vi har träffats och ätit tillsammans, men inte så mycket mer än så. Men i år bestämde vi oss för att göra det ordentligt! Det blev äggjakt och pinjata för barnen, och äggrullning där jag vann. 


Alfred och Ulrika, min och Viggos kompisar från Kristiamstad kom också och hälsade på. När det var dax att åka gav kompisarna varandra en stor kram. 


Kusinen Noelle var också med och firade påsk. 


Det var inte bara barnen som fick påskägg idag... Jag tyckte hästen också förtjänade ett, så hon fick ett back on track täcke i sitt. 



Så mycket kärlek på samma bild. 

En väldigt lyckad påskafton och firande, som jag tycker borde bli en tradition. Imorgon beger jag och Ulrika oss till Scandinavium och Göteborgs horse show, medan Viggo stannar kvar hos sin efterlängtade mormor och morfar. 

GLAD PÅSK. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar