fredag 7 oktober 2016

Lurade.

Varje torsdag infinner det sig en fredagskänsla hos både mig och Viggo. Eftersom vi jobbar på söndagar så "luras" vi på en dag. Så även denna torsdagen. Igår kom Victoria, Markus och Noelle hit, och fredagskänslan (på torsdagen) förstärktes ytterligare. Så när uppenbarelsen inträffades hos Viggo att det var ytterligare en dagis dag idag bröt världen ihop. Han ville ju vara hemma med sin mamma. Katastrof! 


En ridtur med Victoria, Stella och Walle hanns med igår. 


Viggo sekunden innan uppenbarelsen att han skulle till dagis... Sen var han inte lika glad. 

Men.. Det är ju fredags idag, och det blev dagis för Viggo och jobb för mig. Och denna fredagen hade jag sådan tur att mina kära vänner ifrån Hästhuset kom upp och bjöd på fredagsfika och sällskap. 


Inte nog med Fredagsfika, jag var och hämtade en "grattis i förskott Christine -present", ifrån mig själv idag också. Dubbel lycka! 


(Ska jag vara ärlig så är det Bissi som har tjatat på mig att jag måste ha chaps när jag rider :), hennes ord, min lag. Nya ridskor och nya chaps. Grattis Christine, från Christine.) 

Nu inväntar jag och Viggo, Victoria,
Markus och Noelle som är påväg hit efter en dag i Stockholm, så vi kan äta middag, och sen ska vi njuta av att det faktiskt är fredag idag! 


Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar