fredag 30 december 2016

BorgsGård och Hästhuset.



Då har jag jobbat min sista dag på Borgs och lämnat Hästhuset och Team Dengg,  för en resa till Skåne och framtiden. Vad som komma skall återstår att se, men jag hoppas på att det blir bra. 
10 år i hästskötar branschen, och fyrspannsvärlden har nu passerar och vem är jag utanför den?! Allt har sin tid, och jag kan inte mer än tacka alla och vara stolt över mig själv för denna tiden och allt jag lyckats prestera och vara med om. Vilken resa! Och alla människor jag fått lära känna, och alla vänner jag fått! Obeskrivligt. Givetvis får man inte glömma mina kolleger. Viktigaste av dem alla! Alla dessa hästar som har kommit och gått under åren, och alla har lika mycket plats i mitt hjärta. Mina kolleger ifrån Borgs hoppas jag kunna få följa framöver, och kanske, kanske själv få följa med på någon tävling med grabbarna... En gång fyrspanns groom, alltid fyrspanns groom. Men nu nöjer jag mig med att ha det på cv:t, och blickar tillbaka på allt roligt och bra som har passerat genom åren, och hoppas på att 2017 blir mitt och Viggos år, tillsammans med familj, vänner, hästar och kanske en och en annan tävling. 

Tack familjen Dengg, Beatrice "Bissi", Åsa och Peter, Clas och Gudrun, Lina, Pia och alla ni andra nere på Hästhuset, Förskolan Solrosen mfl för dessa två åren! Ni är guld värda allihopa! Ni kommer alltid finnas med mig och Viggo. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar