tisdag 20 december 2016

Fullt upp med farväl.

Det börjar dra ihop sig, och på torsdag blir Viggo Skåning igen. Därav har vi ägnat gårdagen, och kvällen till att hinna säga tack och hej, och vi ses igen till våra vänner. 
Igår va vi hos Åsa och Peter som har fungerat som en extra familj både till mig och Viggo, men framför allt till Viggo. Vilket såklart betytt obeskrivligt mycket för oss båda! 



Det lektes förfullt med Spider-Man dräkt på både för Viggo och Noah, och när vi satte oss i bilen på vägen hem brast Viggo i gråt och sa: jag kommer sakna min Åsa och Peter, och Noah och Tyra.
Såklart han kommer! Jag också! Men vi säger inte hejdå, utan: vi ses igen. 

Ikväll har vi varit hos bästa Clas och Gudrun som också har betytt väldigt mycket för både mig och Viggo under åren vi varit här uppe. Och framför allt för Sune som ska fira jul tillsammans med dem här i Gnesta. 

Imorgon mellan packningen ska vi träffa Bissi som också vill säga: vi ses igen, till Viggo. 
Jag måste ju erkänna att det är med en klump i halsen som jag kör härifrån på Torsdag med Viggo. Jag kommer ju tillbaka en vecka till, men för Viggo är det sista racet med dagis och med alla våra fina vänner vi har fått här uppe. 
Men det kommer bli bra. Klara vi att flytta från Skåne, klarar vi att flytta till Skåne! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar