torsdag 5 januari 2017

Landslagsträning.

Två dagar på Flyinge är till ända, och jag har njutit av varje sekund tillsammans med grabbarna från Gnesta, sen att man har frusit tårna av sig är en annan sak... 
Hästarna har fått jobba på bra, och jag tycker att dem har gjort det med mycket väl godkänt, och kusken lika så. Nu blir det att träna vidare för gänget där uppe och komma tillbaka ännu bättre nästa gång. 


Gulligaste Sam. Vad vore Team Dengg utan honom? 


Anton och Fanny var också med Johan och hjälpte till under träningen. 




Hästarna fick jobba på bra, minst sagt. 


Viggo ville åka med idag och hälsa på "sina" hästar. 


Viggos nya favorit, Mambo. 




Med 10- och snålblåst häller det att klä sig rätt. Det har varit väldigt kallt idag! 


Favorit kollegerna. Guus, Mambo, Sam och Billy. 


Även jag fick chansen att hålla i tömmarna, vilket såklart gör en glad när det är så fina hästar som man får hålla i. 

Nu dröjer det ett tag innan jag träffar teamet och hästarna igen, men fram tills dess har jag mina egna hästar, barn och jobb att ta hand om. Lifes goes on. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar