fredag 3 mars 2017

Äntligen Fredag!

Veckan har bara rusat förbi, samtidigt som dagarna har känts ganska långa. Denna veckan har jag fått dra runt på mig själv, och hjärnan har gått på högvarv. Det märktes tydligt på jobbet idag att det är fredag... Släppte ut fel häst, glömde ge mat till en annan, lunch en halv timme senare än vanligt, så både min kropp och knopp behöver helg nu! 


Viggan har fått besök av feber och slem-hosta och varit hemma ifrån föris, så världens bästa mormor och morfar har hjälpt till att ta hand om honom medan jag har jobbat. Vad skulle jag ha gjort utan dem?! 

I helgen tar vi verkligen helg till 100%! Så lite så möjligt ska göras, och resten av tiden ska vi mysa och kurera så vi är fit for fight till nästa vecka igen. 

Trevlig helg. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar