lördag 26 augusti 2017

EM i Göteborg.


För första gången i mitt liv har jag nu varit på min första fyrspannstävling som åskådare! Och vilken mysig dag vi har haft, jag och Viggo. Att kunna följa spannen ifrån sidan, ta en fika, och gå på marknaden i lugn och bara strosa och träffa massa människor... helt perfekt! Under 10 års tid har det varit hindergång, jag har stått på vagnen, putsat selar, fixat hästar, you name it, allt det där som behövs göras när man är groom. Men som publik får man göra precis som man vill, när man vill, om man vill. 
Självklart saknar man delar av det livet, men been there, done that, och jag kan mycket väl tänka mig att vänja mig vid att stå på sidan och bara kolla på! 




Viggo och Elisabeth (Ettan) och Beatrice (Bissi), Johans systrar hejar på Johan i ett av hinderna. 


Det fanns en stor monitor som vi följde de andra spannen på. 




Viggo shoppade en fleecetröja med favoritmärket- traktor, på. 


Tack Göteborg och EM för en fantastisk bra arrangerad tävling! Nu håller vi tummarna här hemifrån att Sverige fortsätter att leverera och ta medaljer. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar