torsdag 31 augusti 2017

Välsignad.

Jag är så oerhört tacksam för alla fina människor jag har runt omkring mig. Som ensamstående är det ett pussel att få ihop vardagen med jobb och allt annat som ska hinnas med. Torsdagar har blivit en av de dagar då det är extra pyssligt att få ihop allt. Mamma och pappa som alltid ställer upp i vått och torrt och som till största delen tar hand om både hästar, hund och barn, har åkt iväg på en välförtjänt semester. Så nu har mina syskon fått rycka in och ta hand om Viggo när jag jobbar kväll under torsdagarna, och kusinerna samt tjejerna i stallet fixar hästarna och hunden. Det är ett privilegie att få ha människor omkring sig som hjälper och stöttar mig och Viggo i vår vardag för att få ihop det på bästa sätt. TACK! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar