måndag 16 oktober 2017

En helg i min smak.

En oplanerad helg blev en helg helt i min smak. Att vakna upp och inte ha några planer, men sen blir dagarna fyllda med mys och saker att göra ändå.
Jag och Viggo har bott i billeberga i helgen och i lördags passade vi på att besöka barnloppis. Därefter åkte vi till Helsingborg och IKEA och åt femkronors glass och köpte ett soffbord. 
Sen åkte vi till lägenheten i Landskrona för att bygga ihop bordet, tillbaka till billeberga igen efter det, och vi avslutade dagen på bästa sätt med en ridtur. 


I går gick planerna tillsammans med Ulrika och Alfred till Skryllegården i Södra Sandby, där killarna fick leka av sig, och mammorna prata och dricka kaffe. 




Även gårdagen avslutades i stallet och det blev mys med hästarna. Jag med min, och Viggo med sin... 




Man kan inte få nog av dessa två tillsammans. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar