lördag 11 november 2017

En händelserik födelsedag.

En händelserik födelsedag kan man minst sagt säga. Dagen började som vanligt i stallet, ut med hästarna och få iordning. Sen blev det mys-frukost med barnet. 

 
Då och nu. Det kommer alltid vara den bästa presenten att få ha honom som sin son. 


Sen fick man läst på internet att det varit brandmän på ens balkong... tack till den som skickade (förhoppningsvis snygga) brandmän till mig på min födelsedag. Synd jag inte va hemma... 

Resten av dagen har spenderats på ungdomsledarkurs. Kanske inte en födelsedag man önskar sig, men den har varit helt okej med alla grattishälsningar och skönsång av kurskollegerna. 
Nu har kursen avslutats för idag och jag ska ta tag i alla samtal och meddelande jg fått under dagen. Imorgon drar vi igång klockan 09.00 igen. 

Tack alla ni som på ett eller annat sätt hört av sig till mig under dagen! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar