onsdag 3 januari 2018

Kvalitetstid.

Det finns inget bättre än att få ha extra tid till sitt barn, som får fria händer vad man vill hitta på, och kunna göra det tillsammans. 
Jag tog ledigt ett par extra dagar denna veckan bara för att just kunna få ha extra tid till Viggo, och han ville åka till ett lekland. 


Så idag lämnade vi regn och rusk utanför och åkte till ett lekland och hade väldigt roligt och mysigt tillsammans, bara han och jag. 


Jag och Viggo umgås ju rätt mycket eftersom vår livssituation ser ut som den gör, men det är tyvärr inte allt för ofta vi hinner med att göra något bara för hans skull. Men det bestämde jag mig för ett år sedan när jag lämnade hästskötaryrket bakom mig att det skulle bli ändring på. 


Idag blev det alltså Viggos dag, och vi lekte på lekland tillsammans, fikade och handlade sedan nya kläder till honom. All denna tid tillsammans får man aldrig tillbaka, så jag njuter till fullo de gånger vi hittar på sånt här, och jag ska se till att det blir fler och oftare! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar