söndag 28 oktober 2018

Kalasig helg. 

För Viggo har det inneburit kalas hela helgen. Igår hos en av kompisarna och idag hos en annan på Drakens lekland på Centersyd. Ett bra initiativ av föräldrarna tyckte jag eftersom jag kunde passa på att ha lite "egentid" och handla nya kläder till mitt barn som aldrig annars blir av. 

Igår kväll blev vi hembjudna till min vän Emma i Tollarp och hennes familj på halloweenkväll. Barnen lekte, och vi vuxna pratade. En kväll i min smak. 

För skolbarnen väntar ett höstlov i kommande vecka, för mig och Viggo väntar jobb och förskola som vanligt. Imorgon gör vi dock ett undantag så Viggo följer med mig till jobbet pga utbildningsdag på hans förskola. 

Träning på onsdag med pållen, och en helg utan planer (än sålänge). 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar