fredag 21 december 2018

Jullediga. 

Dagarna är nedräknade och idag går vi på två veckors julledighet. Det innebär såklart inte att vi inte har något att göra för dagarna är fyllda ända fram till jul, och därefter åker vi på semester en vecka. 


Ikväll firar jag med ett glas Asti för en välbehövlig och efterlängtad semester, men också för vad som komma skall. Idag har jag jobbat min sista dag som stallchef/stallarbetare och i januari titulerar jag mig som Projekt- och utvecklingsledare, det kommer bli så bra! Helt nya dörrar öppnas och det känns både läskigt men spännande. Jag är så otroligt tacksam för alla som stöttat och tror på mig, och som har gett mig denna möjligheten. 

Jag är redo för 2019 och vad det har att erbjuda mig i det nya arbetslivet. 

Men först.. två veckors ledighet tillsammans med han som gör livet värt att kämpa för. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar