lördag 29 december 2018

Sälen. 

Så äntligen har vi kommit till vårt älskade Sälen för en veckas skidsemester, Victoria, Markus, Noelle, jag, Viggo och Daniel. 


Vi sover länge, åker skidor, bygger snögubbar och gör snöänglar, sitter framför brasan och bara myser. Precis som det ska vara. 

Jag och Victoria åkte kvällsåkning igår, vilket är helg magiskt. Idag gick jag och Viggo ut i backarna direkt efter frukost, och åkte bara han och jag medan dom andra tog det lite lugnt i stugan. Måste säga att jag är väldigt imponerad över honom som står på ett par skidor för första gången, och idag gav vi oss upp i dom stora lifterna och åkte dom stora backarna, och det enda man hör är: det är jätte kul att åka skidor. 

En semester helt i vår smak som fortskrider ett par dagar till. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar