tisdag 16 februari 2010

Flyinge.

Sitter på lunch nu på Flyinge och kikar runt lite på olika saker på datan. Nu är det bara 4 timmar kvar tills vi slutar :).
Ska hem och fixa stallet och hästarna. Sedan blir det Biggest Loser för hela slanten. Woho.
Imorgon är det sminkkväll i Billeberga. Samma tid som förra gången. Glöm inte det för er som var där då! Bjuds som vanligt på fika efteråt :). Kommer bli kul.

På Torsdag hoppas jag att jag ska kunna vara lite ledig ifrån Flyinge och åka in till farmor och Farfar för att mot min förtjusning bli bjuden på fastlagsbullar :) I like! Fredag vet jag inte riktigt vad som händer. Inget planerat. Måste till K-stad och fixa lite saker också. kanske då, inget bestämt.

Lördag är det party, party hos Karlis (Emelie) i Malmö. Tänkte åka dit och umgås en liten stund. Blir nog tyvärr ingen utgång för min del senare på kvällen, utan jag styr nog hemåt Billeberga igen.

Sune fick sin vaccinations spruta igår. Han hade varit hur duktig som helst. Sötnos. Nästa blir inte förens i November. Fick ett nytt (eller ja, Waccus gamla) halsband av mamma igår. Det han fått av mig dög tydligen inte... Ska inhandla så småningom ett nytt, fint till honom. Men inte just nu.

Måste kila iväg till shopen nu för att se om skären jag lämnade in för två veckor sedan är klara. Skulle ta en vecka, så jag vet inte riktigt vart dem har tagit vägen :S. Återstår och se!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar