onsdag 3 februari 2010

Världens underbaraste!!!

Nicole är namnet! Vad skulle jag gjort utan henne?
INGENANING! Finns det någon som har roligare än vi två tillsammans!? Tror knappast det, finns INGEN som har vår humor helt enkelt! (tur är väl det!)


Då är det klart! Blir inget Spaninen. Sören också!
Fan vad jag kommer sakna Nicole! Vad ska jag nu göra utan henne. Tur Facebook finns! Och Sune ;) Nu har jag ett minne av henne 10 år framöver. HAHA!!

Har jobbat en del nu, tråkigt väder, men bra för kontot i slutet av månaden!

Therese och Fredrik kommer hit ikväll och umgås lite. Ska hämta Svenne, och Tessan ska hjälpa mig med en sak. En hemlis :)


... Sune! HAHA, namnet som det ligger mycket tankar bakom! Kan knappast bli bättre!
Sune! Here we come! :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar