söndag 14 februari 2010

Livet består BARA av svåra val!

Ena dagen är man helt deppig för att man inte har varken pengar eller jobb! Andra dagen ringer dem och erbjuder en heltids tjänst, och då vet man INTE hur man ska göra, ska man ta det eller inte!?
Jag bli tokig!

Men hur mina tankar än gick dem dagarna innan beskedet skulle ges så slutade det hela med att jag tog tjänsten!

Grattis Christine. Du är nu heltids anställd på Flyinge AB!

Har jobbat Fredag, Lördag, Söndag. Kusinerna var här och kollade på Melodifestivalen och käkade Tacos. Klippte Pumba igår också :). Kanon fin blev han!!! En riktig super ponny :)

Glumslöv var här idag och åt middag, och nu sitter jag, mamma, och pappa och kollar på Blåsningen på tv3. Sedan bir det väl Wallander :).

Imorgon är dagen D för lilla Sune! Han ska bli 12 veckors vaccinerad. Gullhund!

Jobb imorgon också. Emma ringde och är sjuk,så jag får hoppa in för henne, kanske tisdag också!

- Livet har sina goda stunder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar