tisdag 20 juli 2010

En helt vanlig dag.

Ja, det är väl så här en dag ser ut på Nytorp!
Upp och göra stallen på morgonen, in och äta frukost efter det.
Sen börjar motioneringen av hästar. Lagom till lunch har dem hästar som planerat skulle gå, gått. In och käka, ut och släppa ut och göra stallen klara för eftermiddagen. Sen nu på eftermiddagen har vi kört in dem sista balarna hö!

Har fått nr idag till dem jag ska ringa som ska komma hit och ta hand om min häst... Inget samtal jag vill ringa direkt. Men jag har provat en gång men det var ingen som svara. Får prova igen senare, eller imorgon! Vet inte ens vad jag ska säga!? Svårt!

Imorgon ska Sune på återbesök :). Hoppas att veterinären säger att det ser bra ut. Jag har ju inte träffat honom på två veckor... Usch vad tiden går långsamt. Men på fredag, så blir det puss kalas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar