måndag 16 april 2012

Dop för Trulsan.

Truls August Selmer. Japp, då var han också döpt! Trulle Kanelbulle, eller Truls som han fick heta, fick Victoria som fadder, och en massa presenter!
Fin tårta, och massa kakor senare begav jag mig till Båstad för att hålla Annika sällskap som var hemma själv! Putsning av selar, mockning av stall, och motionering av hästar hans med. Jag fick den stora äran att få rida favoriten Leon en tur! Gulliga lilla häst!
Tillbaka i Billeberga nu igen med en nedrans förkylning i näsan och huvudet!
Imorgon och resten av veckan är jag och sune i Kristianstad och Åstorp med hästarna <3. Sista veckan nu innan tävlingarna drar igång, och innan jag måste klappa lite extra på dem, och önska dem lycka till under säsongen. Mina älskade hästar!

Nu: snyta mig!!
Go kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar