fredag 13 april 2012

En tur till Ullared.

Söndag, Måndag, Tisdag spenderades i Kristianstad. Nu början sommaren komma, och tävlingssäsongen börjar närma sig. Om bara 2 veckor är första tävlingen, och jag... får stanna hemma...!
I Onsdags fyllde syster Therese år, och det firade vi med att åka till Ullared hon och jag. Jag skulle inte handla något, men ändå blev det 1254:-
Kaninmat, hästmat, mineraler, underkläder, jeans, en påse gott och blandat, en maskara, våtservetter...
Efter att ha firat färdigt Therese, och tjuvkikat på Ola-Conny och Morgan bland hyllorna, körde jag tillbaka till Kristianstad igen (?!). Liiiite svårt är det att hålla sig borta från hästarna.
Hann med att klippa en häst, innan det var tack och godnatt.
Igår var det fullrulle på gården hela dagen, det belv två 4spann körda, och en massa unghästar sattes i vagn. Jag njuter för varje stund och steg hästarna tar när man sitter med i vagnen. Finns det något mysigare!?
Imorse lämnade vi gården i Kristianstad klockan 08.00 för att infinna oss på arbetsförmedlingen för genomgång av ungdomsersättning.
Nu är jag åter i Billeberga, Truls döps imorgon, och på Söndag blir det ev en tur till Båstad.

Hit och dit och fram och tillbaka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar