söndag 26 augusti 2012

Klagomål

Är det inte Pia, så är det Carolin! Nu har jag fått klagomål igen att jag skriver på tok för lite i min blogg för att det ska vara lönt att ha någon!!
Okej, okej, då får jag väl försöka bättra mig då...
Nästsista tävling blev sista! I sista sekund har det nu bestämts att vi inte åker till breda imorgon. Hästar, lastbil, groomar, det är mycket som ska stämma när man ska iväg på tävling, och det gjorde det tyvärr inte till den här!
Men jag deppar inte för det! Tjejen som skulle följt med i fall vi åkt kommer ner från Uppsala den här veckan ändå, bara för att få umgås med mig :) det kommer bli rysligt trevligt!! Axel åker med Tomas till breda, Ida börjar jobba, Hampus är på dagis, det kommer bli en lugn vecka med trevligt sällskap det här!!

Igår vankades det bröllop på vitemöllas strand där min bästa barndomskompis Alexandra gifte sig igår med sin Marcus! Regnet höll sig borta under vigseln, så det blev så bra som det bara kunde bli. Efter vigseln begav vi oss vidare till Kivik där hennes pappa bor och där kalaset fortsatte! Super fint hus, fantastisk god mat, trevliga människor, fina tal, lyckligt brudpar! Vad mer kan man begära av ett bröllop?!
Nu blir det säng för att ladda upp till mötet med Jenny imorgon :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar