onsdag 22 augusti 2012

VM- riesenbeck

Då var den Nästsista tävlingen över, och årets VM avklarat! 0,21 straff ifrån lag brons!!! För er som inte är insatt i körvärlden innebär 0,21 straff ca 1 sekund! Men att bli 4 av alla startande nationer är givetvis inte heller dåligt. Men med så liiite marginal till medalj känns det lite retligt.
Tomas slutade på en 8 plats totalt av 50 startande! Och han fick till en super runda i maraton och såg till att bli världsmästare i år! Ska jag vara ärlig har jag ingen koll hur det slutade för axel och Fredrik, men sist kom dem i alla fall inte...
Sedan vi kom hem i måndagsmorse har jag hunnit med att ta en tur till Landskrona, en till Billeberga för att hämta räkningar, till oxie för att träffa Nicole och hämta sund som Johanna så snällt passade när vi var iväg. Och nu åter till Kristianstad igen, för att göra i ordning till nästa tävling som vi åker till redan på måndag.
På lördag byter jag om till klänning och beger mig till Kivik för att närvara när min barndomskompis Alexandra gifter sig!
Full fart, alltid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar